• academy.prima@gmail.com
  • +38 (068) 387 12 06
  • Київ, вул. Дегтярівська 53-А, оф.308

Етика роботи майстра манікюру з клієнтами

  • 1 Жовтня 2022

Професійність майстра манікюру визначається не тільки добре наданою послугою, а й правильним спілкуванням з клієнтом. Етика роботи з клієнтом відіграє велику роль у якісних салонах.

У цій статті ви дізнаєтеся, як правильніше поводитися майстру манікюру, щоб не порушувати правил етики.

Бути чудовим слухачем для майстра – окрема частина роботи. Буває так, що клієнти відвідують салони не тільки для отримання послуги, а й для спілкування. Але найчастіше клієнту важливо, щоби його слухали. Тому від майстра потрібно лише слухати та іноді підтримувати розмову. Дуже важливо налаштувати невимушену обстановку між клієнтом та майстром, щоб обом було комфортно. Якщо клієнт не схильний до спілкування, майстер не повинен намагатися побудувати діалог, а у зворотній ситуації вміти коректно підтримати його.

Для майстра є заборонені теми, обговорення яких може образити клієнта. Наприклад: релігія, політика, національне питання, обговорення начальника чи родичів. Ви не знаєте яких релігійних чи політичних поглядів дотримується ваш співрозмовник, тому такі гострі теми можуть зіпсувати процес отримання процедури. Обговорення інтересів майстра може бути недоречним, бо клієнту це не цікаво, йому важливо бути почутим.

Безтактні питання можуть раз і назавжди відбити бажання відвідувати салон. Майстер завжди повинен стежити за перебігом своїх думок і не дозволяти собі зайвого.

Важливим пунктом також є телефонні розмови та повідомлення. Майстру заборонено відволікатися на девайс, оскільки це жахлива неповага до споживача. У разі термінового дзвінка слід вибачитись і залишити кімнату, не затримуючись надто довго.

Клієнта можна привернути до себе увагою щодо нього та його інтересам. Якщо клієнт поділився з майстром запланованою відпусткою, на наступному прийомі майстер може поцікавитися враженнями про відпустку. Відмінний спосіб виявити увагу: через кілька днів майстер може дізнатися про те, чи задоволені клієнти результатом.

Етиці спілкування з клієнтом майстер може навчитися на курсах міжнародного класу у Києві в школі Prima. Якщо ви бажаєте стати впевненішим у собі, відточити навички манікюру та педикюру, освоїти правильну форму спілкування з клієнтом та дізнатися про нові методики нігтьового дизайну, то записуйтесь на найкращі курси в Києві за номером +38 (068) 387 12 06 або на сайті

Online запис